Andreea Marin, Nicușor Stan, Monica Roşu, Ioana Călin, Ornela Anghel, Nausica și Căsuța de copii ” Gloria Angeli” s-au alaturat campaniei #SăFimUniți #CumpărăRomânește

Trăim vremuri grele pe care nici măcar nu ni le-am fi imaginat în urmă cu putin timp. Cei care vor fi corecți în această perioadă și nu vor specula nevoile oamenilor, cei care vor lupta să își păstreze cu orice preț angajații și să reușeacă să supraviețuiască împreună acestor vremuri gri, vor fi cei care vor izbândi. În acest sens, Adela Diaconu a lansat campania #SăFimUniți #CumpărăRomânește , ce are ca scop sustinerea producatorilor si serviciilor romanesti. Sportivi si vedete de top s-au alaturat campaniei, dar si personalități publice ce exceleaza in domenii precum muzica, arte, campanii sociale și umanitare, design vestimentar, beauty, media. Helmut Duckadam, Andreea Marin, Monica Rosu, Dana Savuica, Florina Marcuta, Nicusor Stan, Ioana Calin, Ornela Anghel, Ciprian Jurubescu, Felicia Stan, Romeo Surdu, Nausica, Filip George, Power of Rudraksha by Cozy, Marian Ivan, Casuta de copii ”Gloria Angeli”, Cornel Buta, Dragos Ivancescu, Ionel Parvu si Bianca Draghiciu sunt doar o parte dintre cei care sustin campania. ”Trebuie să fim patrioti mai ales in aceasta perioada grea si sa cumparam produse romanesti, să susținem afacerile mici. De ce ? In primul rând pentru calitatea oferită la un pret corect. Cel mai simplu mod prin care si noi putem ajuta este de a cumpara produsele si serviciile ce apartin economiei romanesti. Daca noi cumparam un produs fabricat in Romania, sustinem un producator autohton, care creeaza locuri de munca in Romania, care plateste taxe si impozite statului roman si care reinvesteste profitul tot in Romania, astfel o sa fie bine pentru toata lumea, pentru fiecare cetatean al acestei tari. Trebuie sa invatam sa cumparam produse romanesti.”, afirma Adela Diaconu, producător și realizator TV Este o perioadă complicată, în care multe afaceri mici se luptă pentru supraviețuire. Este necesar sa renuntam la comoditate si sa cumparam de la ei, sa nu uitam si de cei care ne infrumuseteau si ne aduceau bucurii, insa acum au trebuit sa inchida efectiv si sa cumparam servicii – vouchere, pe care le vom folosi cand se va termina izolarea. Vedem cum multe afaceri de cartier s-au adaptat din mers ca sa supravietuiasca si pana isi fac site-uri putem face lista online sau telefonic si sa le trimitem ce ne dorim și primim produsele la usa, contra unui mic comision pentru transport, insa merita daca calculam combustibilul sau timpul pierdut, plus factorii de risc la care ne expunem zilele acestea. Revista îndrăgită o poți comanda online, pentru a-ți fi trimisă acasă, prin curier. Cafeaua preferată din cafeneaua pe care o adori, prânzul sau cina de la restaurantul drag, pizza care te salva în zilele fără chef de gătit – de toate te poți bucura și în aceste zile de izolare. Majoritatea serviciilor de alimentație publică s-au adaptat din mers și au trecut totul online, cu livrare la domiciliu, în așa fel încât să va bucurați de serviciile lor, iar ei să nu închidă și să supraviețuiască. Sa nu uitam nici de designerii, artistii locali, pentru o zi de nastere, un eveniment deosebit, o surpriză specială pentru cei dragi putem comanda diverse obiecte persoanalizate, unice, ce vor trece testul timpului si vor aduce bucuria in sufletul celui drag In acelasi timp, asteptam fairplay si de la antreprenorii romani si anume: NU dublarea – triplarea preturilor in aceasta perioada , produsele perisabile sa fie proaspete si de calitate, curatenia si igiena sa fie in permanenta asigurate! Cu siguranta cine isi va adapta serviciile, o sa mentina calitatea si preturile normale, vor munci efectiv ca sa isi poata tina angajatii, vor iesi mult mai puternici si intariti din acest cosmar. Oamenii vor tine cont de omenia unora, insa ii vor si taxa pe cei care au marit nejustificat preturile si au scazut calitatea.
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.